" ولی اگر نظر شخصی من را بخواهید، من می خواستم به سراغ کاراکتر Frank Jaegar (همان Gray Fox) بروم. ولی اگر می خواستیم چنین کاری را انجام بدهیم، می بایست خودم وظیفه نوشتن داستان بازی را بر عهده می گرفتم و به دنبال آن هم مجبور بودم تا خودم ساخت بازی را نیز عهده دار بشم. "
کوجیما عنوان کرد، دوست داشته که مسولیت ساخت این عنوان را به " نسل جدیدی " از تیمش واگذار کند و قصدش این بوده که " بعضی وقت ها، یک چیز متفاوت را ارائه کند" ؛ و همین امر، در آخر موجب شد که، استودیوی Platinum Games با علاقه وافری که به ساخت عناوین Hack&Slash دارد، در سال 2011 وظیفه اتمام پروژه را بر عهده بگیرد.
او در این باره می گوید:
" قبلا من هیچوقت نمی توانستم مسئولیت ساخت بازی های دیگرم را به سایر افراد بسپرم، ولی در مورد Revengeance، آنها اختیار تام دارند. علاوه بر این، اگر من می خواستم بازی را بسازم و آن را کارگردانی کنم، بازی هیچوقت به این شکلی که الان هست، ساخته نمی شد. من از این که شاهد پیشرفت گروهم هستم و از این که می بینم آنها موفق به خلق چنین عنوان فوق العاده ای شده اند، بسیار خوشحالم."
Metal Gear Rising: Revengeance در 19 فوریه( 1 اسفند 91) در آمریکا و در 22 فوریه (4 اسفند 91) در اروپا منتشر خواهد شد.
منبع:bazicenter.com
نظرات شما عزیزان: