پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1759
نویسنده : داني

با Shogun 2: Total War بازگشته تا دوباره شما را به قلب ژاپن فئودال ببرد و با یک استراتژی همزمان فوق العاده تاکتیکی به صندلی پیچتان کند.!!! گزافیک هنری بازی فوقالعاده به نظر می رسد، در بعد فنی هم که Creative Assembly استاد بلامنازع است. گیم پلی هم کافی است مانند ده سال قبل لذت بخش باشد تا همه چیز برای یک تجربه ی لذت بخش آماده شود.بر اساس گفته سازندگان این نسخه از سری بازی های Total War یک انقلاب در مقایسه با نسخه های گذشته به حساب می آید. در سال ۲۰۰۰ زمانی که Shogun: Total War عرضه شد، نمایش تازه ای از سبک استراتژی همزمان (Real-Time Strategy) را به همه نشان داد و استانداردهای جدیدی را برای این سبک خلق کرد. هم اکنون همان تیم سازنده پس از گذشت ده سال، قصد دارند تا با عرضه Shogun 2 دوباره چیزهای جدیدی را عرضه کنند. با این تفاوت که این بار Creative Assembly بخش چندنفره را مورد هدف قرار داده و قصد دارد در این قسمت تحول عظیمی ایجاد کند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۲٫۵ گیگابایتی بازی|

 

shogun2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای شوگان 2   Total War Shogun 2


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های جدید ,



دانلود بازی Brink
نوشته شده در دو شنبه 21 مرداد 1392
بازدید : 1604
نویسنده : داني

شاید بازی های زیادی در سبک FPS انجام داده باشید اما در بین این بازی ها یک عنوان وجود دارد که بسیار جذاب تر از بقیه بازی های این سبک است.نام این بازی brink است و در دو نمایشگاه قبلی بازی ها معرفی شده است.در واقع این بازی یکی از پر طرفدارترین سبک ها را بین بقیه بازی ها دارد.همچنین در کل این بازی به خاطر عواملی بسیار طرفدار پیدا کرده است.یکی از آن عوامل داستان آن میباشد.دومین عامل به خاطر تریلر های منتشر شده آن میباشد.همچنین چند وقت پیش چندمین تریلر از بخش گیم پلی این بازی منتشر شده است.سومین عامل بخش گرافیکی و گیم پلی آن است.همانطور که میبینید همه نکات و بخش های این بازی جذاب هستند.یکی دیگر از عوامل جذاب داستانی بازی مربوط به زمان اتفاقات آن است که مربوط به سال ۲۰۳۵ میشود.تیزر های اولیه بازی نشان میداد که از لحاظ داستانی و شخصیت ها بازی بسیار کامل است.همچنین وجود برخی از تکنلوژی ها باعث کامل تر شدن بازی شده اند.داستان بازی درباره یک شهر جنگ زده به نام the ark و زندگی اشخاصی که در آن شهر زندگی می کنند می باشد.کمی داستان این عنوان پیچیده است اما در کل بسیار جذاب خواهد بود.

 

|آپدیت شماره ۳ بازی Update 3 SKIDROW به پست افزوده شد|

 

Brink Cover دانلود بازی Brink


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های جدید ,



بازی فوق العاده محبوب و جذاب Tekken 5
نوشته شده در دو شنبه 21 مرداد 1392
بازدید : 1639
نویسنده : داني

 این بازی توسط کمپانی Namco منتشر شده است که این نسخه ۵ می باشد این کمپانی نسخه های جدید هم منتشر کرده است که به حق الهی به زودی در سایت قرار خواهیم داد. دراین نسخه نسبت به نسخه های قبلی شاهد برخی تغییرات و ابتکارات جدید هستیم و به طور مثال بیش از ۲۰ مبارز به صورت آزاد وجود دارد و شما می توانید یکی از مبارزان را برای شرکت در مسابقات انتخاب کنید، و علاوه بر آن بیش از ۱۰ بازیکن مخفی در بازی وجود دارد که از قدرت بیشتری نسبت به بقیه برخوردارند ولی برای امکان انتخاب این مبارزان باید در تورنمنت ها مقام کسب کنید. یکی دیگر از ویژگی های جدید این نسخه افزوده شدن تکنیک و تاکتیک های جدید رزمی است که این بار به سرعت و قدرت حرکات مبارزان بیشتر پرداخته شده است و در مقابل باید گیمر سرعت عمل نشان داده و با استفاده سریع و به موقع از صفحه کلید یا دسته بازی فنون جدیدی را به نمایش بگذارد، همچنین مبارزان از تجهیزات جنگی متفاوتی برای شکست رقیبان خود استفاده می کنند.امید است با دریافت این بازی زیبا و جذاب لذت کافی را برده باشید.

 

|دانلود Tekken 5 به همراه آخرین آپدیت|

 

 Tekken 5 بازي فوق العاده محبوب و جذاب  Tekken 5


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های جدید ,



دانلود بازی Saints Row: The Third برای PC
نوشته شده در دو شنبه 21 مرداد 1392
بازدید : 1908
نویسنده : داني

نمایش زندگی در رویای آمریکایی از دید خلاف کاران امّا این بار نه خلاف کارانی که از گونه خلاف کاران IPـه Rockstar باشند بلکه خلاف کارانی با زندگی پادشاه گونه با داشتن قلمرویی تصنعی برای خود. Saints Row چندین سال است که تمامی تمرکز خود را صرف رقابت با GTA کرده است، به همین علّت همیشه عناوینی متوسط، پیش پا افتاده و از یاد رفتنی از این سری شاهد بوده ایم. امّا این بار، صرف نظر از اینکه صحبت های سازندگان را به مانند همیشه "هایپ" تلقّی کنیم، این سری قرار است با یک جهش بزرگ مواجه شود. داستان بازی دنباله ایست بر پایان نسخه پیشین. پس از شکست دادن گروه گانگسترهای Stilwater و کوتاه کردن دست گروه Ultor Corporation و از بین بردن نفوذ آنها، بازیباز و دار و دسته اش به سراغ دستبرد زدن به بانکی می روند، با این نقشه که پول ها را مستقیم از بانک با جت های پر سرعت خارج کنند؛ امّا اوضاع طبق نقشه و بر وفق مراد بازیباز پیش نرفته و زنگ خطر بانک به صدا در می آید، بازیباز و هم تیمی هایش دستگیر شده و سالها در زندان سپری می کنند. در زندان، این گروه شکست خورده پی می برند بانکی که برای دستبرد به آن خود را به زحمت انداخته اند، متعلّق به یکی از بزرگترین شبکه های تبه کاری بین المللی با نام Syndicate است، تحت هدایت Pillipe Loren. پس از خوراندن رشوه به پلیس، Saintها از زندان بیرون آمده، اما چیزی نمی گذرد که رئیس این گروه، Johnney Gat توسّط کارکنان Syndicate ربوده می شود. آنها از Johnney خواستار امضاء کردن قراردادی تجاری هستند، آن هم در شرایط نا برابر و تحت فشار برای وی در جت اختصاصی Pillipe Loren. طی این ملاقات، Loren از Johnney درخواست واگذاری دو منطقه از ۳ منطقه تحت کنترل وی را می کند، او نپذیرفته و درگیری به شلیک های پیاپی از سوی دو طرف ختم می شود و طی رخدادی Johnney از جت به پایین پرتاب می شود. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

saints row the third pc cover small دانلود بازی Saints Row: The Third برای PC


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های جدید ,



دانلود بازی Afterfall InSanity برای PC
نوشته شده در دو شنبه 21 مرداد 1392
بازدید : 1565
نویسنده : داني

در سال ۲۰۳۲ بعد از جنگ جهانی سوم بشر برای نجات دادن خود از هلوکاست هسته ای برای فرار از آلودگی به پناهگاهها و معادن و جاهای امن و همیچنین شهر های مرموزی در زیر زمین پناه میبرد. شما نقش یکی از دانشمندان پزشکی را دارید که مسئول نظارت بر فراریان و ثبات روانی آنها هستید در این بین نوعی از افراد بوسیله مرگ خاص و مرموزی نجات پیدا میکنند و تبدیل به موجوداتی عجیب و جهش یافته میشوند و پناهگاه امن خود را تبدیل به زندان شومی میکنند و وظیفه شما مبارزه با این موجودات و کشف حقیقت است . این بازی ساخته شده توسط کمپانی Intoxicate Studios و عرضه شده توسط کمپانی Nicolas Games می باشد. این بازی از موتور گرافیکی Unreal-3 Engine استفاده می کند و برای سه پلتفرم PS3 , PC و XBOX360 آماده شده است.

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

afterfall insanity pc cover دانلود بازی Afterfall InSanity برای PC


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های جدید ,



دانلود بازی Legends of Dawn برای PC
نوشته شده در دو شنبه 21 مرداد 1392
بازدید : 1419
نویسنده : داني

n گیمرها را به نبردهای خونین در مناطق شمالی Narr فرا می خواند. زنده ماندن شما بسته به خود شما، جادوی شما و شمشیر شما دارد. چیزی که این بازی را از سایر بازی های مشابه به خود متمایز می کند، آزادی بازی که در چندین ویژگی متعدد که به ندرت در بازی های سبک RPG دیده شده است می باشد. در این بازی سعی شده تا نبردها به واقعیت بسیار نزدیک شده و تجربه ای که خواستار درونی گیمرها می باشد مهیا شود. البته، گزینه هایی که شما در هنگام بازی کردن پیش رو دارید شما را از امتحان کردن دیگر موارد منع نمی کند و همچنین می توانید سایر موارد را به طور همزمان نیز استفاده نمایید. شما می توانید نیروی جادویی و شمشیر خود را ترکیب کنید و … . بازی Legends of Dawn از محدودیت های کلاسیک برخلاف زندگی واقعی جدا شده است. کلاس، مسابقه و تفاوت ها در تمامی بازی وجود دارد اما بعد از این که شما سبک و مسابقه خود را انتخاب نمودید، می توانید تمامی موارد بازی را بدون ریستارت نمودن بازی جایگزین نمایید و استفاده کنید.

Legends of Dawn PC-SKIDROW

 

Legends of Dawn pc cover small دانلود بازی Legends of Dawn برای PC


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های جدید ,



دانلود بازی Sid Meiers Civilization V: Brave New World برای PC
نوشته شده در دو شنبه 21 مرداد 1392
بازدید : 2258
نویسنده : داني

دومین بسته ی توسعه یافته برای بازی Civilization V است و برای آن ۹ تمدن جدید ( Casimir سوم از لهستان ، Pedro دوم از برزیل ، Ashurbanipal از قوم آشور ، Shaka از تمدن Zulus ، ماریا از پرتغال ، Gajah Mada از اندونزی ، احمدالمنصور از مراکش ، Enrico Dandolo از ونیز ، Pocatello از شوشون ) ، ۸ عجایب جدید (  Parthenon ،  Broadway ، تئاتر Globe ، ایستگاه بین المللی فضایی ، The Motherland Calls ،  Uffizi ، the Red Fort و Prora ) ، دو سناریوی مجزا ( جنگ داخلی آمریکا ، آزاد سازی آفریقا ) و همچنین بخش های جدیدی همچون بهبود روابط دیپلماتیک ، باستان شناسی ، گردشگری و … اضافه گردیده است که گیم پلی بازی را بیش از پیش جذاب می کند. از جمله نکات مثبتی که در نقد و بررسی سایت گیم اسپات در مورد بازی درج شده بود می توان به متعادل شدن گیم پلی ، وجود مکانیک های جدید و همچنین سناریو های جذاب بازی اشاره کرد . تنها نکته ی منفی این بازی طبق نظر منتقد گیم اسپات وجود نداشتن بخش هایی از بازی که در بسته ی قبلی اضافه شده بود ، می باشد .

Sid Meiers Civilization V: Brave New World PC-RELOADED

 

Brave New World pc cover small دانلود بازی Sid Meiers Civilization V: Brave New World برای PC


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های جدید ,



دانلود بازی Pressure برای PC
نوشته شده در دو شنبه 21 مرداد 1392
بازدید : 1795
نویسنده : داني

نام بازی مسابقه ای ماشین سواری می باشد که در رده بازی هایی همچون Micro Machines، TNT Racers و بسیاری از بازی های دیگر در این سبک قرار می گیرد. پای خود را با فشار بر روی پدال گاز بگذارید! این بازی برای شما محیطی کلاسیک از بازی های قدیمی را با نگرشی جدید، با شور و هیجانی خاص ایجاد می کند. این بازی مملوء از شخصیت های دیوانه، بانمک و ویرانگر می باشد که آن ها در حالی که مسابقه می دهند سعی در ویران کردن دنیای اطراف خود به قیمت قهرمانی در مسابقه را دارند. چشمانی ریزبین، واکنش های سریع و تمرکز بر روی نقاط کوچک مهم ترین عوامل برای پیروزی شما در این مانور مسابقه ای می باشند.

Pressure PC-RELOADED

 

pressure game cover دانلود بازی Pressure برای PC


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های جدید ,



دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای PC
نوشته شده در دو شنبه 21 مرداد 1392
بازدید : 1333
نویسنده : داني

وقت انتقام است! Jake Conway از ویتنام برگشته تا انتقام برادر خود را که توسط یک گروه موتور سوار در حوالی همین شهر با نام "دست شیطان" به طور وحشیانه ای کشته شده است را بگیرد. حال در فضای بی قانونی دهه ی شصت در امریکا، جیک هر کسی یا هر چیزی را که بر سر راهش باشد به طرز خون آمیزی از میان بر می دارد – چه پیاده، چه سوار بر موتور و چه در حال دویدن. به این نبرد انتقام جویانه ملحق شوید! از ویژگی های این بازی می توان به نبردهای پر سرعت، قابلیت شخصی سازی موتور خود، تجربه ی راک اند رول دهه ی شصت و … اشاره نمود.

Ride to Hell Retribution PC-FLT

 

Ride to Hell Retribution pc cover دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای PC


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های جدید ,



دانلود بازی CastleStorm 2013 با لینک مستقیم + کرک
نوشته شده در شنبه 19 مرداد 1392
بازدید : 1853
نویسنده : داني

دانلود بازی CastleStorm 2013 با لینک مستقیم + کرکبازی اکشن و بسیار زیبای CastleStorm که در استودیو بازیسازی Zen Studios ساخته شده و برای PC در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است ، این بازی در سبک اکشن/استراتژیک بوده و در آن شما وطیفه دفاع از قلعه در برابر متجاوزین را دارید ، از نیزه ، منجنیق و … استفاده کرده و دشمنان را نابود کنید ، در برخی مراحل شما نیز باید به دل دشمن رفته و به آنها حمله کنید ، این بازی همچنین دارای سبکی طنز بوده و حرف های میان کاراکترهای بازی بسیار خنده دار و جالب است ، با شکست دشمنان و نابود سازی آنها طلا و سکه بدست می آورید که آنها را باید در خرید سلاح های جدید و یا آپدیت آنها استفاده کنید ،


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های جدید ,