پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Assassin’s Creed III برای Xbox360
نوشته شده در شنبه 30 دی 1391
بازدید : 1644
نویسنده : داني

نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: “شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Assassins Creed III XBOX360-COMPLEX

 

Assassins.Creed.III دانلود بازی Assassin’s Creed III برای XBOX360

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد ,



بازدید : 1592
نویسنده : داني

دانلود بازی Assassins Creed 3

پس از چند هفته تاخیر نسخه PC بازی فوق العاده زیبا و هیجانی Assassin’s Creed III توسط کمپانی مطرح و قدرتمند Ubisoft انتشار یافت ، پس از ۲ نسخه استثنایی و موفقیت آمیز بدون شک همگان منتظر نسخه سوم کیش آدم کش بودند که این اتفاق نیز افتاد و حال باید دید چقدر Ubisoft می تواند گیمرها را راضی نگه دارد ، این بازی قطعا از آن سری بازی هایی است که گیمرها را وارد دنیای عجیبی از خشونت و نا عدالتی می کند ، نسخه سوم بازی در بوستون ، نیویورک و فیلادلفیا اتفاق می افند ، جایی که آمریکا دچار یک انقلاب شده و با بریتانیا در حال جنگ است ، شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است . یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند . همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند ، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند . شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود . او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد ,



بازدید : 1853
نویسنده : داني


CALL OF DUTY از سری بازی های فوق العاده پر طرفدار کمپانی Activision در ژانر : Shooter FPS و این نسخه آماده شده بر روی پلتفرم PERSONAL COMPUTERS و سیستم عامل مایکروسافت ویندوز قابل اجرا می باشد و همچنین گروه آریا دی ال نسخه اصلی این بازی رو برای شما با لینک مستقیم آماده کرده با حجم 15 گیگا بایت.

توسع دهنده این بازی : Treyarch
حالت بازی : Single player
سن مجاز توسعه شده برای این بازی: بالای 18 سال
حجم اصلی بازی : ارائه شده از کمپانی اکتیویژن : 4 عدد دی وی دی با حجم 15 گیگابایت
زبان های بازی : English, French, German, Italian, Spanish
رتبه بازی : 4/5
سیستم پیشنهادی برای این بازی:

Core 2 Duo 2.66 GHz, 4 GB RAM, graphic card 512 MB (GeForce 8800 GT or better), Windows Vista(SP2)/7


کرک توسط : SKIDROW

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد ,



دانلود بازی Call of Duty Black Ops II 2012 برای PC
نوشته شده در شنبه 30 دی 1391
بازدید : 1740
نویسنده : داني

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

دانلودبازي در ادامه مطلب

 

تصاویر محیط بازی :

 


:: موضوعات مرتبط: دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد ,



بازدید : 1444
نویسنده : داني

مایکروسافت این هفته نیز آمار بازی شدن عناوین ایکس‌باکس لایو را اعلام نمود. در این رده بندی که متعلق به هفته‌ی گذشته‌ی ژانویه است، بازی‌های «عملیات سری ۲»، «ماینکرفت: ویرایش ایکس باکس ۳۶۰» و «فیفا ۱۳» به ترتیب سه بازی برتر را تشکل می‌دهند.
لیست کامل را در زیر مشاهده ی کنید:

برترین‌های ایکس باکس لایو:

  1. Call of Duty: Black Ops II
  2. Minecraft: Xbox 360 Edition
  3. EA Sports FIFA Soccer 13
  4. Halo 4
  5. Call of Duty: Modern Warfare 3
  6. NBA 2K13
  7. Skyrim
  8. Call of Duty: Black Ops
  9. Madden NFL 13
  10. Battlefield 3
  11. Assassin’s Creed III
  12. Far Cry 3
  13. Modern Warfare 2
  14. GTA IV
  15. Borderlands 2
  16. Gears of War 3
  17. Halo: Reach
  18. Forza Motorsport 4
  19. Forza Horizon
  20. EA SPORTS NHL 13

برترین آرکیدها:


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



بازدید : 1407
نویسنده : داني

طرفداران کنسول محبوب سونی یعنی PS3 و صد البته طرفداران «اسکایریم» خوشحال باشند چرا که بالاخره تمامی محتواهای اضافه این عنوان که برای Xbox360 و PC عرضه شده اند برای کنسول PS3 در راه است.

دو محتوای اضافه ” Dawnguard ” و ” Hearthfire ” در ماه فبریه امسال برای کنسول PS3 منتشر می شوند. بسته الحاقی Dragonborn قبل از این دو DLC اما در همان ماه فبریه عرضه می شوند. پچ ۱٫۸ این عنوان نیز به زودی برای کنسول PS3 منتشر می شود.

دارندگان کنسول PS3 مدت زمان زیادی است که منتظر محتویات اضافی این عنوان هستند برای همین قیمت ان ها در PSN نصفه خواهد بود.

دارندگان رایانه های شخصی برای تاریخ ۵ فبریه منتظر Dragonborn باشند.

هر سه بسته قبلا برای کنسول Xbox360 در شبکه XBLA منتشر شده اند.

 

- The Elder Scrols:Skyrim
سازنده: Bethesda Game Studios
ناشر: Bethesda
سبک: اکشن نقش افرینی – دنیای باز
تاریخ عرضه: ۲۰۱۱ November – ابان ۱۳۹۰
پلتفرم ها: PC, PS3, Xbox 360

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



بازدید : 1863
نویسنده : داني

از سری بازی های بستکبال, NBA از شهرت بسیار خاصی برخوردار است که توانسته در سراسر جهان ۵ میلیون فروش داشته باشد و ۲۵ جایزه ورزشی مختلف دریافت کنند.این بازی همانند بازی والیبال و بازی فوتیال از سری بازی های ورزشی محبوب است.

دانلوددر ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد ,



بازدید : 1421
نویسنده : داني

بر خلاف دیگر عناوین سری بازی های Final Fantasy که در آنها کنترل یک گروه از شخصیت ها را در دست می گرفتید، در Lightning Returns: Final Fantasy XIII تنها قادر به کنترل کردن Lightning خواهید بود. سیستم مبارزات بازی به طور کل دستخوش تغییر و به جای حالت نیمه نوبتی بازی های پیشین این سری، بیشتر شبیه به سری بازی های Kingdom Hearts شده است. به عقیده Motomu Toriyama، گارگردان این عنوان، این تغییرات به نفع سری هستند.

وی در مصاحبه با Nowgamer گفت: "اگر از نظر بصری به موضوع نگاه کنیم، با توجه به سیستم مبارزه نوبتی سری بازی های Final Fantasy (یا هر نقش آفرینی ژاپنی دیگر)، مبارزه تنها زمانی آغاز خواهد شد که دشمنان به شما حمله کنند و شما باید منتظر حمله دشمنان باشید. این به شدت غیر واقعی است. این تنها راه (تنها راهی که مورد پسند عام باشد) برای واقع گرایانه تر کردن سیستم مبارزات بازی است. اما با این حال همانند FFXIII و FFXIII - 2، عناصر استراتژیک در مبارزات و Command System در بازی وجود دارند."

وی افزود: " شما در بازی سه نوار Active Time Battle دارید و می توانید با تعویض Custom برای هر مبارزه خود را آماده کنید. پس بازی تماما اکشن نیست. در واقع آنقدر اکشن نیست که بیش از حد ساده و بی دردسر شده باشد. در بازی باید بیشتر فکر کنید، به نظر ما این یکی از میراث های FFXIII و FFXIII - 2 است که نمی خواهیم رهایش کنیم."

Lightning Returns: Final Fantasy XIII پاییز امسال برای PS3 و Xbox 360 منتشر خواهد شد.

منبع:bazicenter.com


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



صحبت های کوجیما در مورد The Phantom Pain
نوشته شده در شنبه 30 دی 1391
بازدید : 1487
نویسنده : داني

اخیرا شاهد شکل گیری هزاران شایعه در مورد The Phantom Pain هستیم، بازی جدید از یک استودیو به اسم Moby Dick Studios که احتمالا اصلا وجود خارجی ندارد، و بیشتر احتمال می رود که این عنوان نسخه پنجم Metal Gear Solid باشد و به دنبال آن انتظار می رود که هیدئو کوجیما خالق این سری بازی ها، بازهم هواداران را سر کار گذاشته باشد.


اما وی اکنون به تازگی صحبت های مبهمی در مورد تریلر The Phantom Pain داشته است. زمانی که وبسایت IGN از او می پرسد که آیا تا به حال این تریلر را دیده است یا خیر، او در پاسخ، خنده ای می کند و می گوید: " بله، دیدم. خیلی هم از آن خوشم آمد. "


او همچنین افزود: " این تریلر از لحاظ جلوه های بصری بسیار جذاب بود و نور پردازی بسیار خوبی هم داشت. "


وقتی که از وی در مورد شباهت زیاد شخصیت اصلی The Phantom Pain به کاراکتری همچون Snake پرسیده شد، کوجیما مجددا خندید و گفت: " شاید آن یک اقتباس از این شخصیت باشد ... "

تو واقعا یک شیطان سادیسمی هستی کوجیما سان. اما اگر آن حقیقتا MGS5 باشد، در کنارش یک نابغه نیز هستی، هرچند که همه ما اکنون  این را می دانیم.

قبلا هم شاهد مدارک وشواهد زیادی از سوی وبسایت ها و کاربران مختلف مبنی بر این که The Phantom Pain در واقع همان MGS5 می باشد، بوده ایم.

حتی همین چند وقت پیش بود که فروشگاه بزرگ آنلاین  PlayAsia نام این بازی را تحت عنوان Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در لیست فروشگاهشان قرار داده بود.

 

منبع:bazicentet.com


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



بازدید : 1393
نویسنده : داني

Crystal Dynamics تایید کرد که بازی Tomb Raider reboot در زمان انتشار بازی، فاقد online pass یا season pass خواهد بود.

Karl Stewart از Crystal Dynamics پیرامون این مورد توضیح می دهد و در تویتر شخصی خود تایید کرده که بازی فاقد online pass یا season pass بوده و نسخه Demo ای برای این بازی در کار نخواهد بود. علت این کار را اینگونه بیان می کند: " ما نمیخواهیم چیزی در مورد داستان بازی Spoil شود. "

او همچنین اضافه کرد: " ما داستانی را برای این بازی به وجود آورده ایم که واقعا باور نداریم که داستانی از بازی اسپویل شود و ارزش آن را دارد که شما یک هفته یا کمی بیشتر برای بازی کردن این عنوان صبر کنید؛ با توجه به وعده هایی که از قبل داده ایم. "

هرچند که این بازی شامل اولین بازی ای از سری Tomb Raider خواهد بود که دارای بخش MultiPlayer می باشد ولی گیمرها برای بازی کردن این بخش، نیازی به پرداخت Online Pass نخواهند داشت.

بازی در ماه مارچ برای PS3، XBOX360 و PC روانه بازار خواهد شد.

منبع:bazicenter.com


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,