پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی کامپیوتر Painkiller Black Edition
نوشته شده در دو شنبه 15 تير 1394
بازدید : 3332
نویسنده : داني

 

بازی Painkiller Black Edition در سبک اکشن می باشد که توسط استودیو People Can Fly ساخته شده است و Nordic Games ان را برای در سال 2014 منتشر کرده است . بازی Painkiller با دارا بودن سبکی شوتر و تخیلی اول شخص اولین بار در سال 2004 منتشر شد . داستان بازی در مورد فرد جوانی به نام Daniel Garner می باشد و یک ازدواج موفق با Catherine داشته است . در ابتدای بازی ما شاهد آن هستیم که Daniel به مناسب تولد همسر خود او را برای یک وعده ی غذایی به بیرون می برد . در اثر یک سانحه ی تصادف هر دو کشتنه می شوند . سبک گیم پلی بازی شبیه به عناوین Quake , Domm و Serious Sam می باشد و تاکید آن بر روی کشتن هیولاهای مختلف می باشد . یکی از جنبه های مهم بازی تنوع ان است . هر مرحله شما را به یک جای خاص برده و با سبک سیاق آن محیط آشنا می کند . هر هیولا متفاوت بوده و Level مخصوص به خود را دارد . در مجموع 5 Boss در بازی Painkiller Black Edition وجود دارد با هرکدام از انها باید در محیطی متفاوت روبه رو شوید . در هر مرحله به شما ماموریتی اخیاری داده می شود که با کامل کردن آن می توانید امتیازات بیشتری کسب کنید .

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



دانلود بازی کامپیوتر How To Survive Third Person Standalone
نوشته شده در دو شنبه 15 تير 1394
بازدید : 3519
نویسنده : داني

بازی کامپیوتر How To Survive Third Person Standalone یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط Eko Software طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی 505 Games برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در این بازی سوم شخص , شما تجربه جدید و عمیقی را از نبرد با زامبی ها تجربه خواهید کرد . نفس های شما , دشمنان را به سمتتان جذب می کند و راه فراری جز مبارزه با آنها در پیش روی شنا نیست . برای آنکه از این جزیره آلوده جان سالم به دربرید باید از تمام تجهیزات و سلاح هایی که در اطرافتان وجود دارد نهایت استفاده را کنید . در کنار تمامی این موارد باید به نیازهای اساسی از جمله تهیه غذا و آب و سرپناهی امن برای خود نیز باشید . راهنمای زنده ماندن که توسط فرد غریبه ای نوشته شده است ممکن است در برخی مراحل شما را راهنمایی و یاری کند . گرافیک قابل قبول , سناریو مراحل چالش برانگیز , 4 شخصیت قابل بازی با مهارت های مختلف , امکان شکار و تهیه آب و غذا , امکان بازی در حالت Story Mode و وجود سه سطح دشواری تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . در ضمن تعدادی DLC در این نسخه وجود دارد که در ادامه می توانید مشاهده کنید . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید.

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



دانلود بازی کامپیوتر Star Wars Battlefront
نوشته شده در دو شنبه 15 تير 1394
بازدید : 2607
نویسنده : داني

 

بازی کامپیوتر Star Wars Battlefront یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط EA DICE طراحی و ساخته شده و به تازگی نسخه آلفا توسط کمپانی مشهور و محبوب Electronic Arts برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . این نسخه برخلاف نسخه هایی که تا به امروز منتشر شده است بخش campaign را شامل نمی شود و سازندگان بازی بیشتر تمرکز خود را بر روی بخش مولتی پلیر معطوف کرده اند . بازی این اجازه را به طرفداران سری بازی های جنگ ستارگان می دهد تا لحظات قهرمانانه , نبردهایی فانتزی , سوار شدن بر روی دوچرخه شتابگر و برفروب و خلبانی جنگنده فالکون را در طیف گسترده ای تجربه کنید . قرار است نبردها در سیارهای Endor, Hoth, Tatooine و سیاره ای ناشناخته به نام Sullust رخ دهد . بازی این اجازه را به پلیر می دهد تا از میان شخصیت های  به یاد ماندنی سه گانه اصلی مانند Darth Vader و Boba Fett یکی را انتخاب و ماجراجویی خود را آغاز کند . همانطور که گفته شد , بیشتر تمرکز بازی بر روی بخش آنلاین آن است به همین خاطر بازی در این بخش می توانید به همراه 40 نفر دیگر به ماموریت های خود پایان دهید . طبق گفته سازندگان بازی , کسانی که بازی را پیش خرید کنند , اولین نفراتی هستند که Battle of Jakku را تجربه خواهند کرد . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید .

 

* پیش از آنکه فایل های بازی را دانلود کنید لطفا متن زیر را با دقت مطالعه نمایید *

قبل از هرکاری به سایت زیر مراجعه کرده و بر روی Login کلیک نمایید

Star Wars Battlefront Closed Alpha

در صفحه باز شده یوزر و پسورد نرم افزار اورجین خود را وارد کرده تا وارد مرحله بعد شوید

کمپانی EA برای تست بازی جدید خود تعدادی از کاربران را به طور رندوم و تصادفی برای اجرای نسخه آلفا بازی انتخاب کرده است . اگر شما جز آن دسته از افراد خوش شانس باشید پس از وارد شدن پیغامی مبنی بر اینکه شما قادر به دانلود نسخه آلفا بازی خواهید بود دریافت خواهید کرد و سایر مراحل را برای دانلود نسخه بازی طی خواهید نمود اما اگر جز کسانی باشید که شانس بازی کردن این نسخه را ندارند باید تا انتشار نسخه اصلی در تاریخ 17 نوامبر 2015 صبر کنید


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,